Cloud4Wi Proximity breidt WiFi Marketplace platform uit met doelgerichte marketingcampagne mogelijkheden

Geld te verdienen met gratis Wifi

Cloud4Wi Proximity is een nieuwe manier om gerichte, lokale marketing campagnes snel en gemakkelijk te leveren aan klanten. De Cloud4Wi Proximity applicatie is een aanvulling op het Cloud4Wi WiFi platform en biedt gebruikers een unieke flexibele oplossing voor opbouwen van klantloyaliteit aantrekken van nieuwe klanten met locatie en tijd gestuurde marketing campagnes die direct feedback geven en omzet verhogend werken. Met behulp van een wizard gestuurde aanpak, leidt Cloud4Wi Proximity gebruikers via een eenvoudige proces van vier stappen door het definiëren van de campagne.

Spot-on

De juiste inhoud, op de juiste manier, op het juiste moment om geld te verdienen met gratis Wifi Selecteer een triggering event, zoals een bezoek ter plaatse, een sign-in of een logout.

  • Verfijn de doelstelling van de campagne met specifieke eisen, waaronder demographic profiel, apparaat of tijdstip van de dag
  • Selecteer de juiste kanalen voor de levering, zoals SMS, e-mail en / of social media
  • Kies de juiste content, afbeeldingen, tekst-, video-, coupons, enquêtes (alles wat de boodschap van de campagne ondersteunt)

De Cloud4Wi Proximity applicatie is ook ontworpen om waardevolle eindgebruiker demographic en koopgedrag van locaties in beeld te brengen om promotie campagnes van het merk te versterken en direct marketing campagnes succesvol en rendabel te maken.

Cloud4Wi Proximity zakelijk bekeken

Met gebruik van Cloud4Wi Proximity, kunnen Wi-Fi locaties eindelijk beloond worden voor de wifi verbinding die ze aanbieden – vaak zelfs gratis – door het opzetten van zeer gerichte, gelokaliseerde marketingcampagnes snel en met minimale inspanning.Bijvoorbeeld, wanneer een gast zich aanmeldt bij het gratis WiFi van het restaurant, met behulp van Facebook en na het beëindigen van de lunch het restaurant management automatisch een sms stuurt om haar te bedanken en direct een promotie aanbied voor het volgende bezoek of een korte enquête over de lunch ervaring te sturen.